Popular Today

Khamis, April 17, 2014

KEMASKINI : GAMBAR-GAMBAR KEMALANGAN KARPAL SINGH (32 GAMBAR)








































2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SYUKUR ALHAMDULILLAH! Semoga ALLAH SWT kita terus MENGHANCURkan musuh-musuh Islam, di Tanah Melayu ISLAM kita ini, pusaka nenek moyang kita dr. sebelum dijajah si KAPIR LAKNAT Barat-ZIONIS dan mana-mana puak pendatang KAPIR yg. dibawa si PENJAJAH buas tu!

Lihat artikel BERNAS di http://celahgelegar.blogspot.com/2014/04/samakah-dengan-karpal-berita-kematian.html:

[SAMAKAH DENGAN KARPAL] BERITA KEMATIAN ABU JAHAL, Nabi Kata Laa ilaha illaLLah, Allahu Akhbar, Alhamdulillah

April 17, 2014

'Ibrah dari Sirah:

Berita Abu Jahal terbunuh tersebar

Berita terbunuhnya Abu Jahal dengan cepat disampaikan kepada pasukan Islam. Mendengar berita tersebut, semangat juang mereka semakin membara. Manakala, bagi pihak Musyrikin, berita tersebut menghancur-luluhkan semangat mereka.

Rasulullah saw mendengar berita kematian Abu Jahal daripada Abdullah bin Mas’ud ra, baginda bersabda,

”Wallahi, Laa ilaha illaLLah , Laa ilaha illaLLah, Laa ilaha illaLLah, Allahu Akbar, AlhamduliLLah, Dia yang memenuhi janjiNya dengan menolong hambaNya dan mengalahkan musuhNya.”.....

Tapi bukan main lagi si Kairi-budak-mentah-bercita-nak-jadi-PM yg. memang asyik diPUJA EvangeliSStar (ejen si DAPBANGKAI/PKRPELIWAT serta penaja mereka dr. Barat-ZIONIS), sergah Timbalan Pres. PERKASA, Datuk Zulkifli Nordin “to shut up” psl. kapal ni - umat Islam/Melayu yg. asyik diHINA dan diBUNUH, termasuk MAJORITI mangsa dlm. kemalangan jlnraya oleh lori/bas/kereta4WD BUAS, tak pula si mamat-mentah-amat-benci-PERKASA ni nak bela!

Nampaknya, makin ramai si liberal/GAY-PENJILAT-KAPIRDAJAL nak hancurkan UMNO/PAS dr. dalam!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Tanpa Nama berkata...

perasan tak kenapa no dia 9898, tukan tahun Anwar kena pecat

Kongsi Link Anda